Zmiany w obsłudze klientów Starostwa

Box2 Powiat toruński Wiadomości
fot. Starostwo Powiatowe w Toruniu

Starostwo Powiatowe w Toruniu reorganizuje sposób obsługi klientów. Na stronie Starostwa czytamy, że jest to spowodowane gwałtownym wzrostem zakażeń koronawirusem.

W holu budynku, na parterze, znajduje się biuro podawcze. To właśnie w nim od 14 lutego należy składać wszelkie wnioski, pisma i dokumenty. Dokumenty można także przesyłać pocztą.

REKLAMA

Wiele spraw można także załatwić przez internet. Instrukcje i formularze do pobrania dostępne są TUTAJ.

Aby załatwić jakąkolwiek sprawę związaną z rejestracją pojazdów, należy najpierw się zarejestrować na wizytę. Telefon: 56 662 89 22, e-mail: rejestracja@powiattorunski.pl. Wpuszczane do budynku są tylko osoby umówione.

Wnioski w sprawie: transportu, zarządzania ruchem, SKP, OSK, a także te ważne dla diagnostów samochodowych i instruktorów nauki jazdy składane są w biurze podawczym.

Więcej informacji, a także kontaktu do poszczególnych wydziałów i biur Starostwa znajdziecie TUTAJ.

Tagged

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *