ARiMR zmienia zasady funkcjonowania

ARiMR Box2 Wiadomości
fot. Pixabay

W związku z sytuacją epidemiczną, panującą na terenie naszego kraju, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa zmienia zasady obsługi interesantów. Osobiste załatwianie spraw w biurach powiatowych, oddziałach regionalnych oraz centrali zostaje ograniczone.

Kontakt z ARiMR możliwy jest wyłącznie drogą telefoniczną, listowną lub elektroniczną. Dodatkowo, przy wejściu do biur zostały udostępnione specjalne urny podawcze, do których można wrzucać dokumenty i wnioski bez kontaktu z pracownikiem.

REKLAMA

Wnioski o płatności bezpośrednie i obszarowe w PROW 2014-2020 można składać elektronicznie za pośrednictwem platformy eWniosekPlus, a dane o zwierzętach za pomocą aplikacji PortalIRZplus. Z doradcą rolniczym lub pracownikiem ARiMR można w tych sprawach kontaktować się także telefonicznie.

Oświadczenie potwierdzające brak zmian w roku 2020 można wrzucić do urny podawczej, wysłać pocztą tradycyjną lub złożyć przez platformę ePuap. Przeskanowane dokumenty można również przesłać pocztą elektroniczną na adres mailowy biura powiatowego. Oryginał będzie trzeba złożyć w jednostce, ale w okresie późniejszym. Oświadczenie można również złożyć przez aplikację eWniosekPlus.

ARiMR uruchomił także dodatkowe kanały komunikacji. Wszystkie pytania lub wątpliwości można kierować pod numer tel.: (22)59-50-699 lub na adres e-mailowy: alert@arimr.gov.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *